Abstinens?

Jag har gått omkring och svettats hela dagen. Ute är det inte speciellt varmt idag. Så jag har suttit på balkongen. Men fortfarande svettas jag som en gris. Nu kallsvettas jag. Annars är jag någorlunda kry. Är väldigt sugen på en kall öl eller ett glas av mitt älskade rödvin. Men, nej. Inte idag. Inte imorgon. Inte på ett tag.
Jag är inte helt chockad över att jag är sugen på alkohol med tanke på hur mycket  jag har druckit den senaste tiden. När jag blåste i söndags så blåste jag 2,6 promille. Ändå kände jag mig inte mer berusad än vanligt. Inte mer berusad än jag har varit de senaste veckorna. Nästan varje dag. Då kanske ni kan tänka er hur alla celler i min kropp skriker efter att fyllas med alkohol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0