Jag blir så jävla arg!!

Här om dagen när jag pratade med min psykolog på telefon så säger hon nästan bara "Hör av dig när du vill träffas och prata". Okeeej? Hon är tydligen psykolog och fattar inte att när man mår dåligt så är det inte lätt att bara höra av sig till någon. Dessutom är det mycket bättre att bestämda tider. Nej, nu ska jag ringa henne om jag någonsin skulle vilja prata med henne.

Hon har till och med fått rapporten från sjukhuset (för ca tre veckor sedan) då jag låg inne på grund av att jag skurit mig och fick sy. De på sjukhuset frågade om jag hade en psykolog som jag träffade regelbundet. Då sa jag att jag hade det. Nu har jag inte det! Ska man skära sig riktigt ordentligt igen för att få någon jävla hjälp i detta land?! Innan man får hjälp är man väl redan så jävla trött på livet att det är försent!



Kommentarer
Postat av: Linda

Yes! :D

2010-07-16 @ 19:08:55
URL: http://imheretostay.blogg.se/
Postat av: Linda

nej skada dig inte.. det blir inget bättre av :(

2010-07-16 @ 22:59:04
URL: http://imheretostay.blogg.se/
Postat av: Caroline

så fel av henne. har hon någon erfarenhet alls, borde hon faktiskt veta att de flesta tycker det är jättesvårt att höra av sig när det krisar. tycker du ska ringa, kanske maila om det känns lättare & be om en tid! säg bara att du behöver det & att det känns lättare. & nej, att skära sig löser inte problemet, det skapar fler. var ärlig mot dig & henne istället, & säg till! :)

2010-07-17 @ 10:59:29
URL: http://knins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0