Lillebror...

Ibland gav jag pengar till mamma. Jag tror inte att mamma kommer ihåg det. Men jag ville inte att vi skulle bli vräkta eller att det inte skulle finnas mat hemma. Men jag sålde mig själv. Jag sålde min kropp. Jag tog betalt för att vi skulle ha råd med våra liv.

Det var inte många gånger. Jag fick bra betalt. 1000: - för en gång. 1000: - för min kropp. Jag lovade min lillebror så mycket. Jag lovade att vi skulle åka go-cart, gå på bio och äta på China restaurangen.

Jag lovade dig så mycket min älskade lillebror! Vi ska göra massa saker tillsammans. Vi ska göra allt tillsammans! Det vet du redan. Du vet att jag gör allt för dig. Du vet redan att jag älskar dig. Du vet det! Och jag vet att du vet det!

Du är den finaste och det bästa i mitt liv! Du är den jag skrattar med. Ärligt skratt. Du är den jag gråter med. Ärlig gråt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

usch, det gör ont att läsa.

kämpa på, du är stark som verkligen försöker & inser att du har problem.

2010-10-28 @ 18:12:52
URL: http://knins.wordpress.com
Postat av: lucke

Hejsan, hänt ikväll då? :)

2010-10-28 @ 20:39:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ny läsare

Det skär verkligen i hjärtat att läsa din blogg, men du verkar vara stark ändå, ibland, du kan vara stark på vissa punkter som att skydda din bror. Hoppas verkligen att han får hjälp, och du med för den delen. Kan inte förstå hur man skulle bete sig om man såg sin pappa slå sin bror. Hur mår du när du tänker tillbaka på att du sålde dig själv? Ångrar du det? Var det hemskt? tusen frågor bubblar upp. Tänk att det inte finns bra hjälp i ett land som sverige, INNAN det sker ngt riktigt fasansfullt!

2010-10-29 @ 10:55:30
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-29 @ 11:08:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-29 @ 19:48:18
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Susy

Jag förstår dig exakt, jag är 18 år och går på maria ungdom för alkoholmissbruk och drogmissbruk. Växte upp i en familj där vardagen var att ta smällar från farsan o alkohol. Hela min släkt är fylld av alkoholister.. Jag går där varje vecka på maria, förstår exakt. Har missbrukat tabletter , alkohol, självskadebeteende, droger osv.. I understand how u feel, ur not alone

2010-10-29 @ 21:50:44
Postat av: Sofie

Det gör ont att läsa det! Men du klarar det!

2010-11-01 @ 11:10:22
URL: http://sofieroxa.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är en riktigt jävla stark person, det ska du veta. Du kommer att klara dig, det som är förflutet är förflutet och det kan man inte ändra på. Men framtiden är något som går att ändra till hur man vill ha den, och jag vet att du klarar det! Jag blir själv slagen hemma, mest om jag gör eller säger något dumt. Fast det är inget jag vågar berätta till någon, för mina föräldrar är också snälla. När jag läste din blogg fick jag bara sådan lust att skriva ner det. Nu är det gjort. Fortsätt kämpa!

2010-11-07 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0