Mitt liv just nu...

Det händer mycket i mitt liv nu. Jag har sökt hjälp på olika håll. Jag har sökt på beroenderådgivningen och psykiatrin. För det finns alltid en anledning till varför man dricker, så jag tycker nog att jag bewhöver hjälp från psykiatrin också.
Jag kämpar! Men det känns ändå som att ingen tar mig på allvar. Jag får en tid efter tre veckor och ingen medicin för suget. På tre veckor kan man dricka ganska mycket utan stöd.
Jag fick B-vitaminer för att kroppen inte kan ta upp tillräckligt med B-vitamer när man dricker alkohol. Jag har också tagit tester på levern. Och den mår bra efter alla omständigheter. Tack och lov.

Nu dricker jag för första gången på en månad. Ett glas vin till frukost. Nu dricker jag öl.



Kommentarer
Postat av: Karin

Halkade in på din blogg och jag tänkte bara säga att jag tycker det är starkt av dig att försöka gå vidare, att blogga om det och så vidare. Jag har själv inga erfarenheter om hur det är att ha det riktigt jobbigt, men jag ville ändå bara säga att jag tycker du är stark som kämpar :)Håll ut!

2010-10-28 @ 13:51:03
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Postat av: Anthus - Kämpar emot Alkoholen, ångest och självskadebeteende!

Tack fina du, Karin!

Jag håller ut!

2010-10-28 @ 15:03:10
URL: http://myalcoholiclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0