Starka krafter

Jag skulle inte önska min värsta fiende dessa hemska krafter som kallas Abstinens. Fan fan fan!
Det ända jag kan göra är att stanna i känslorna och försäkra mig själv om att det kommer gå över.

Utan ett droppe alkohol i drygt fyra månader nu. Det är märkligt och jävligt ballt!

Snart ska jag börja skriva oftare och berätta mer om vägen till ett nyktert liv.
Jag hoppas också på att någon som läser ska kunna finna styrka och motivation i mina ord. För jag vet att - med tillräckligt stark vilja - går det att övervinna ett missbruk. Det är troligtvis det svåraste man kommer ge sig på i sitt liv, men jag är övertygad om att det är värt det!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

fortsatt lycka till.

2011-03-14 @ 22:52:29
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0